Biobest Group is net als vele organisaties en bedrijven in Europa de voorbije dagen actief geweest zich in te stellen op de uitdagingen van deze tijd. Onze prioriteiten zijn duidelijk: de gezondheid van ons personeel beschermen, de verspreiding van het virus helpen voorkomen en een betrouwbare partner voor u zijn door onze productleveringen en advies voort te zetten.
Om aan deze verplichtingen te voldoen, hebben we de beslissing genomen om alle technische bezoeken aan onze klanten op te schorten. Waar mogelijk zullen de commerciële en technische adviesdiensten via de telefoon en andere media worden voortgezet. Hierover hebben we reeds op vrijdag 13 maart gecommuniceerd.
Veel landen ondernemen nu drastische maatregelen om de verspreiding van het virus te beperken, wat kan leiden tot vertragingen / tekorten in de levering van onze producten. Strengere grenscontroles, verminderde vluchten en transportmogelijkheden zijn enkele van de factoren die het aanbod nu zouden kunnen verstoren. Biobest Group is druk bezig geweest met het treffen van maatregelen om, waar noodzakelijk, de continuïteit van de levering van ons assortiment te waarborgen.
Tot op heden slagen we daar redelijk tot goed in. Vertragingen zijn weliswaar actueel, maar worden in veel gevallen al weggewerkt of zijn niet aan de orde. Een stabiele en voorspelbare supply chain zal echter nog gerealiseerd moeten worden en hier wordt keihard aan gewerkt.
We rekenen op uw begrip dat we in deze ongekende tijden anders zullen moeten opereren, en we zullen ons uiterste best doen om de levering van kwaliteitsproducten en continuïteit van advies te garanderen om het succes van uw bestuivings- en biocontroleprogramma's te borgen.
Nogmaals bedankt voor uw begrip en we zullen de situatie blijven beoordelen en u op de hoogte houden.
Bart Sosef & Gert-Jan Dillo,
Biobest Nederland.